Monday 8 August 2016

FACEBOOK က NEWS FEED မွာေၾကာ္ျငာမ်ား ျပဖို႔ ေနရာသိပ္မက်န္ဟုေျပာ


Facebook က ဧၿပီလကေနဇြန္လၾကားယခုႏွစ္ ဒုတိယကြာတားတစ္ခုထဲ ကေနေတာင္ ေၾကာ္ျငာ၀င္ေငြ ၆.၂ ဘီလီယမ္ရရွိခဲ့ၿပီးေၾကာ္ျငာမ်ားျဖင့္ ၀င္ေငြ ေျမာက္မ်ားစြာ ရွာေဖြႏိုင္တဲ့ ကမာၻ႕အခ်မ္းသာဆံုးကုမၸဏီမ်ားထဲမွ တစ္ခုျဖစ္ပါ တယ္။ ယခုအခါ CFO Dave Wehner က စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့ သတင္း တစ္ခုကိုေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္

Facebook က News Feed မွာ User တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကို ျပသတဲ့ ေၾကာ္ျငာအေရအတြက္ဟာအျမင့္မားဆံုး ျဖစ္ေနၿပီလို႔ ေျပာပါတယ္။ News Feed မွာ Users မ်ားအားေၾကာ္ျငာမ်ား တိုးျမွင့္ျပသဖို႔ဆိုတာကလည္းမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ လူမႈကြန္ရက္အစားေၾကာ္ျငာ ကြန္ရက္ျဖစ္သြားမွာျဖစ္ၿပီး User မ်ားစြန္႔ခြာသြားႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ကုမၸဏီရဲ႕ ေၾကာ္ျငာစီးပြားေရးကိုဆက္လက္ထိန္းထားႏိုင္ဖို႔ အျခားနည္းလမ္း မ်ားကို ရွာေဖြရေတာ့မွာပါ။

ဒီလိုလုပ္ဖို႔ Users အသစ္မ်ားကိုထပ္မံရွာေဖြရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္နည္းက ထိေရာက္တဲ့ ေၾကာ္ျငာ မ်ားကိုဖန္တီးေပးရ မွာပါ။ Facebook သံုးသူအေရအတြက္ဟာအစဥ္တစ္စိုက္ ျမင့္မားလာေန ပါတယ္။ ယခင္ကြာတားတစ္ခုထဲမွာတင္ပဲေဖာက္သည္ အသစ္သန္း ၆၀ ရရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ပိုမိုေကာင္းတဲ့ ေၾကာ္ျငာမ်ားဖန္တီးဖို႔က ခက္ခဲပါ တယ္။

အဲဒါေၾကာင့္ Facebook က Video, Live Video မ်ားကိုပစ္မွတ္ထားေနပါ တယ္။ ဒါ့အျပင္ Facebook ကေနအဓိကေၾကာ္ျငာ၀င္ေငြမ်ား ရရွိေနေပမယ့္ လည္းInstagramလိုေၾကာ္ျငာ၀င္ေငြမ်ား ရႏိုင္တဲ့ အျခားထုတ္ကုန္မ်ားလည္း ရွိေနပါတယ္။ အနာဂတ္မွာ Oculus, Messenger , WhatsAppတို႔ကေနလည္း ၀င္ေငြမ်ား ရလာႏုိင္ပါေသးတယ္။


အျခား Apps မ်ားမွာ Facebook ေၾကာ္ျငာ မ်ားကို ျပသႏိုင္တဲ့ Audience Network ကိုလည္း Facebook က ဖန္တီး ေနပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ Facebook News Feed မွာေၾကာ္ျငာမ်ား ျပသဖို႔ ေနရာ သိပ္မက်န္တဲ့ ျပႆနာကိုေျဖရွင္းႏုိင္မယ္လို႔ ကြ်မ္းက်င္သူမ်ားက သံုးသပ္ပါတယ္။

Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://web.facebook.com/officialmobileguidejournal

0 comments:

Post a Comment